כשמודדים את ההשפעה של יותר תשתית לרכיבה מגלים שמספר הרוכבים גדל - עדכונים מאנגליה
לידס
שביל אופניים חדש נחנך ב2016 לאורך הכביש המהיר בין לידס-לברנפורד באנגליה, במטרה לשפר את הנגישות העירונית.
לפני חנוכת השביל, כ 50,000 נסיעות באופניים נספרו בכביש לידס-ברדפורד. בשנה הראשונה לאחר בניית השביל החדש, מספר הנסיעות באופניים גדל ב 51%, בשנת 2018 ב -26% נוספים.
בחודש ינואר 2019, מספר הנסיעות באופניים בקטע זה עמד על 870,764!
מבין הרוכבים על השביל, כ- 30% מתארים את עצמם כרוכבים חדשים או חוזרים. כ -80% רוכבים עליו בין
3-5 פעמים בשבוע. בעקבות הביקושים הכריזה העירייה על תקצוב תכנון וביצוע המשך לשביל.
לונדון
2016. בפברואר 2018 הותקנו חיישנים דיגיטליים והתחילו להציג מספרים מפתיעים: בחודש אוגוסט, 574,304 נסיעות רוכבי אופניים נרשמו בשביל האופניים שלאורך- CS6, כביש טבעת המהיר הצפון-דרום, ובאוקטובר, 1,654,441 נסיעות ב- CS3, הנתיב מזרח-מערב.
סגירת רחובות דרך התנועה המנועית - סינון - גם מגביר את רכיבת אופניים. גולדסמיטס רו בהאקני, ששם יותר אנשים רוכבים על אופניים מאשר במכונית, היה מסונן בשנת 2013. ספירו 6.28 מיליון נסיעות באופניים עד כה - ממוצע של 3,917 בימי חול ו 1,854 בסופי שבוע. ההערכה היא כי 1.4 מיליון אנשים השתמשו בשביל בשנת 2018; בשנת 2017 היה 1.1 מיליון.
מנצ'סטר
שבילי אופניים מופרדים לאורך כביש אוקספורד- מנצ'סטר וכביש ווילמסלו נחנכו בשנת 2016. בשנת 2018, נספרו כ 1.1 מיליון נסיעות באופניים, עלייה מ 929,610 בשנת 2017 שמהווים גידול של 11%.
בשנת 2018, חיישנים דיגטלים הוצבו ב -14 נקודות, בנוסף לספירות ידניות וסקרי רוכבים.
קטגוריות: שבילי אופניים תכנון מרחב ציבורי