עיריית ניו יורק משנה את תוכנית הרמזורים ומגבירה את בטיחות הרוכבים

מספר רוכבי אופניים שנהרגו בתאונות דרכים השנה, ממשיך לעלות: 25 רוכבי אופניים נהרגו בעשרת החודשים של שנת 2019 , 15 יותר מבשנה שעברה, נתון גבוה ב-20 שנים האחרונות.
ולכן, עיריית ניו יורק מתכוונת לתכנן מחדש את הרמזורים ברחובות כך שנהגים ורוכבים שיסעו בממוצע 16 עד 24 קמ"ש, יהנה מנסיעה רציפה ולא יצטרכו לעצור ברמזורים. רוכבים או נהגים שמהירותם גבוהה יותר יאלצו לעצור.
כך ברחוב הויט בניו יורק התנועה הואטה במהלך הערב מ 27 קמ"ש בממוצע ל 19 קמ"ש בממוצע. יחד עם זאת, זמן הנסיעה מתחילת הרחוב לסופו, נשאר דומה.
שינוי תוכניות הרמזורים כך שיבטיחו זרימת תנועה איטית ויציבה יותר, מסייעת בצמצום המקרים בהם רוכבים או נהגים מאיצים כדי להספיק לחצות את הצומת באור ירוק, ומגבירה את הבטיחות בדרכים של כלל משתמשי הדרך.
הגל הירוק שמייצרת עיריית ניו יורק משתלב בשינויים פיסים, הנדסיים ואחרים שמטרתם בין השאר, עידוד תחבורת האופנים בעיר ושיפור חווית הרוכב
קטגוריות: מדיניות עירונית שבילי אופניים בטיחות בדרכים נהגים