image (7).png
image (8).png

בלוגים חדשים

הסדרה של קורקינטים שיתופיים גם בסיאטל

Design Sketch Desktop

חלקיקי זיהום אוויר קשורים לסרטן המוח לראשונה

Design Sketch Desktop

בסינגפור, תוכנית טרייד-אין של קורקינטים חשמליים במימון ממשלתי בהיקף $7 מיליון

Design Sketch Desktop

הצעות לשיפורים בממשק אופניים-רכבת

Design Sketch Desktop

    סינגפור: 1000 ק"מ של שבילי אופניים עד 2040

    רשות התחבורה בסינגפור הצהירה על מחוייבותה להגדיל את רשת שבילי אופניים בעיר:

    700 קילומטר עד 2030. 1000 ק"מ עד 2040.

    עד כה, נסללו בסינגפור 440 ק"מ של שבילי אופניים. שבילי האופניים החדשים מתוכננים להסלל בשני צידי הרחוב.


    ברשות ציינו כי רק כמחצית מהנסיעות בתוך העיר נעשים ברגל או באופניים היום, ולכן יש מקום לעודד יותר "אורח חיים בריא יותר". הרחבת רשת נתיבי האופניים של סינגפור היא חלק מחזון של הרשות "ליצור עיר שבה תוך 45 דקות מגיעים לעבודה, תוך 20 דקות למוקדים העירוניים".


    העיר ידועה בענישה קשוחה כלפי מי שמפר את החוקים העירוניים: מלקות בישבן למציירים גרפיטי במרחב הציבורי, קנסות כבדים למעשנים שלא באיזורים המוגדרים ועונש מוות למי שנתפס באחזקת סמים.

    ולכן, לא מפתיע שסינגפור היא מהראשונות שאימצו רגולציה קשוחה מול מפעילי האופניים והקורקינטים שיתופיים. כלים אלו לא ניתן להחנות במרחב הציבורי אלא במקומות מוגדרים בלבד. העירייה דרשה בחוזה מהמפעילים לקנוס ואף לחסום משתמשים שלא עומדים בתנאי החניה ונוקטת סנקציות שונות מול המפעילים על הפרות של תנאי החוזה, מקנסות ועד החלפת מפעיל. ואכן, חברת ofo נאלצה לעזוב את סינגפור באפריל 2019 אחרי שנתיים של פעילות, לאחר שלא עמדה בתנאים.


    המדיניות הפרו- אופניים שסינגפור אימצה היא חידוש של השנים האחרונות ומייצרת אופטימיות בקרב פעילים במדינות ים תיכוניות ואחרות, ומוכיחה שניתן אם רוצים, תוך זמן קצר לייצר שינוי תוך זמן קצר.

    אנחנו עדיין לא שם...



    קטגוריות: שבילי אופניים אוטובוסים

    1.1.2019